تبلیغات
فـــراتـــرازبـــانــــک - واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران در سال 89 در هر ماه به 23 هزار تماس پاسخ داد
فـــراتـــرازبـــانــــک
بسم الله الرحمن الرحیم


در سال 1389 واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران در هر ماه به طور متوسط 23 هزار و 400 تماس را پاسخ داد.

 بیشترین سوالات مربوط به خدمات بانکداری الکترونیک  بوده است.
همچنین در آبان ماه سال 89 این واحد با راه اندازی خطوط ویژه ای جهت پاسخگویی به مشکلات مشتریان در رابطه با واریز یارانه ها پاسخگوی 28 هزار و 800 نفر تماس گیرنده بوده است.
لازم به ذکر است که واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 6414-021 در سراسر کشور دارای 30 خط تلفن است که از ساعت 8 تا 23، پاسخگوی مسائل مطرح شده از سوی مشتریان در خصوص خدمات مختلف این بانک می باشد.



ارسال توسط محمد امین
آرشیو مطالب
نظر سنجی
ارائه خدمات کدامیک ازبانکهای ذیل رابیشترمی پسندید؟











صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس